Låång dag

Publicerat: 2008-10-14 Kl: 10:25:25 | I kategori: Vår vardag

Tror att denna dag kommer gå riiktigt långsamt.
Börjar kl 12 så tänkte bege mig neröver snart så jag kan svänga in på stadium och köpa ett litet reselås innan jag börjar.

Jobbar tills halv 7 nån gång och då ska vi alla på avdelningen bege oss in mot stan och ha utbildning med nokia och telia. Sen blir det väl även käk och sånt. Sprit skulle det serveras med, synd att jag har bil och måste köra bara. Gör dock inte sådär jättemycket, men det är ju lite mer socialt faktiskt, aja..

Jag är väl hemma kring 11 - 12 inatt kanske..gah..

Imorgon är jag ledig och då ska jag träna, längtar! Sen får jag se om de blir nå film på kvällen kankse, vore mys.
Kommentarer
Postat av: Krullan

Bra Sara nu börjar inläggen rulla in :P i like

2008-10-14 @ 10:57:43
Postat av: alx

Hehe ja, riktigt nice vare=)

Bara att säga till när du har tid och lust att jocksa lite med bloggen min så får du lösenordet, om du inte har kvar det sedan förra gången, för då kan det blir en suprise!!;P

2008-10-14 @ 23:11:14
URL: http://dixii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback