Har tråkigt..

Publicerat: 2008-10-07 Kl: 09:37:48 | I kategori: Vår vardag

Född i? Sundsvall
Uppväxt i? Härnösand
Bor i? Fortfarande i härnösand, här blir jag kvar.
Civilstatus? Komplicerat
Stjärntecken? Skorpion
Husdjur? Lilla siri-katten!
Familj? Mamma, Pappa, storasyster Tina och storebror Peter :)
Hårfärg? Nån slags blondfärg
Ögonfärg? Gröna tror jag
Längd? 161 cm
Vikt? 48 kg
Skostorlek? 36
Favoritdrink? Jag älskar baileys!! (är ingen drink dock)
Favoritmat? Jaru, bra fråga. Tacos kanske! :P
Favoritdryck? Dollar-saft!
Favoritglass? Mcflurry daim, gärna gratis oxå ;)
Musiksmak?  Det mesta faktiskt.
Favoritbutik? Gina Tricot
Bästa doft? Parfym eller vadå?
Bästa årstid? Sommar
Bästa färg? Turkost
Underkläder? Ja vad är det med dom?
Bästa klädesplagg? Tubtoppar gillar jag
Allergisk mot? Inget vad jag vet.
Högstadie? Kiörning
Gymnasielinje? Teknik och företagande.
McDonalds / Max?  Mc donalds, lätt!
Piercad? Naveln och tungan
Bästa vän? Elin är min bästaste, trognaste vän.
Bästa tvprogram? SVÅRT! Big brother som inte finns längre..
Äter helst? Mat, haha..
Frukt? Granatäpple, vattenmelon osvosvosv mums!
Mobiloperatör? Telia såklart!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback