Happyface

Publicerat: 2008-10-10 Kl: 17:55:48 | I kategori: Vår vardag

Har precis kommit hem från träning..
.. träffade Anna där nere. Hon är så söt, blir glad av att se henne.
Vi bestämde att vi skulle träna tillsammans på måndag när hon slutat, det blir skojigt.

Imorgon är det jobb som står på tapeten fast det är min lediga helg men vad gör man inte för pengarna? Sen ska jag brumma hem fort som tusan för att svida om till partyblåsan för imorgonkväll är det fest :)
Längtar som en dåre..

Ikväll är det mys som gäller, gómiddag i soffan framför tvn.. Perfekt!

Just det,

Såg att det var någon Lina som undrade om det är slut mellan mig och Martin.
Vilken lina är det som undrar? Och Ja, its over.
Det var slut på kärlek mellan oss två, så har det varit ett bra tag. Han har varit en stor del av mitt liv men nu fortsätter vi som vänner.

PUSSN
Kommentarer
Postat av: sofia

Tråkigt att det är slut, men bra att ni fortfarande är vänner! :)



Ja, tobbe flyttar in nu istället :)

2008-10-11 @ 00:05:02
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/
Postat av: maria

wohooo var kinakäket gött då? :D

2008-10-11 @ 00:15:53
URL: http://miamariamaruska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback