16 dagar kvar

Publicerat: 2008-10-15 Kl: 13:16:13 | I kategori: Vår vardag

PIRR, PIRR, PIRRR!
Det är 2 veckor och 2 dagar kvar!!! Helt sjukt vad tiden gått fort.. Snart sitter vi på planet.
Imorgon ska vi planera det sista och då ska jag även passa på att börja packa lite smått eftersom att jag jobbar som en röv veckan innan vi far. Sen är det massa annat jippo oxå, dumma födelsedag tillexempel.. Jag vill inte kliva ur tonåren..

Idag ska jag dra och träna vid fyra, med annisen igen, kul! Är så jävla peppad på att träna nu, det är så himla kul. Undra hur jag ska underhålla min kropp i thailand en månad. Blir kankse morgonpromenader om jag får med mig nån annan med? Vågar inte gå själv ;) haha.

Sen ikväll blir det käk och film med de bästa! Mysigt ;)

PUSS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback