Vattenmelon

Publicerat: 2008-05-13 Kl: 23:21:30 | I kategori: Vår vardag

Det är ju tur att bloggen fungerar så felfritt ikväll, är först nu jag ens kan logga in på blogg.se.
Sitter i soffan och fixar lite serier tills vi ska lägga oss, har precis satt i mig lite vattenmelon. Den var sådär perfekt söt och god, mums! Blev så frestad när jag såg en kollega igår på lunchen mumsandes på en honungsmelon.

En sak som gör mig lite brydd är att jag har ca 40 besökare om dagen och inte en enda kunde komma med ett bra tips att hjälpa mig få Martin sluta snusa (han har sagt att han vill). Är det så svårt? Ni får gärna vara anonyma om ni känner för det..



Onico det tobaksfriasnuset gör tänderna såhär snuskigt fina.
Kommentarer
Postat av: Anna

Det är väl mer långsiktig användning av Onico som orsakar det där? Det är ju en bra början annars.. man slutar med snus och börjar med Onico för att få stopp på nikotinbegäret. Sen efter ett tag slutar man med Onico också

2008-05-13 @ 23:42:56
Postat av: Mia

de finns inga knep att sluta, han måste själv vilja de annars går de inte va man än prövar.. :D

2008-05-14 @ 09:29:56
URL: http://korniiii.blogg.se
Postat av: Krullan

diska efter varje middag,då slutar han garantera,finns ju ige värre haha;)

2008-05-14 @ 12:55:32
Postat av: mia

haha han är bara linslus ibland.. annars e de den där jävla handen som åker upp jämt :D

2008-05-14 @ 17:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback