Rättvisa..

Publicerat: 2008-05-11 Kl: 21:45:26 | I kategori: Vår vardag

Kom hem för en stund sen, från martins föräldrar.
Jag gjorde guacamole som vi tog med oss, det bjöds ju som sagt på tacos. Så jäkla gott det är asså!

Martin har kämpat på med altanen idag, nu är det bara "staketpinnarna" som fattas, själva stommen är på plats. Känns jätteskönt, min karl han är händig han.

Men min karl är oxå orättvis. Han säger att han slutar snusa om jag slutar sminka mig, låter det bra? Jag skulle kunna gå genom eld för att han ska sluta med det men smink är en grej som gör att jag får starkare självförtroende, jag som har skitkasst självförtroende, varför vill han ta det ifrån mig?  Kom med förslag vad jag kan sluta med för att han ska sluta med att snusa.

Dagens bloggtips:
Granis.blogg.se, en 18 årig kille som har en bebis på 1 år.
Verkar enormt mogen jämfört med andra killar i hans ålder och jag tror han är en jättebra förebild för hans lilla dotter.
Kommentarer
Postat av: Malin

Mammans blogg är ju (mer) känd! http://ungmamma15.blogg.se!

2008-05-11 @ 22:10:31
Postat av: sara

det är den säkert! men jag tycker inte att den är bra längre.. läser knappt den mer!

2008-05-11 @ 22:25:22
URL: http://sawja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback