Planer!

Publicerat: 2008-05-18 Kl: 23:01:05 | I kategori: Vår vardag

Imorgon är jag ledig!! Nå så underbart..

Jobbade till fem idag, var lagomt med folkt och jag fick lite lagomt småkluriga case, roliga grejer.
Gillar att vara på service (ibland kan det dock bli för mkt, dumma kunder) dock är jag rädd att någon ska ta min plats där ute, men det verkar iaf som jag räknas som ordinarie personal där nu :P Så det är kul. Men i sommar har vi tagit in en annan tjej och sen även två sommarjobbare, jag vet inte varför riktigt om chefen tror att et blir mkt folk under sommaren eller om vi behöver backa upp med folk ifall man vill vara ledig? Har ingen aning, jag tror inte att det behövs så mkt folk iallafall.

Har bara softat sen jag slutade och smidit lite planer, haha.

Nämen funderar på att dra neröver, närmare bestämt till Thailand i november, vi är några som är intresserade så det är bara höra av sig om man vill hänga på, ju fler desto roligare tycker jag. Jag måste även tacka Frippie för alla tips, bra att känna någon som henne när man ska ut på sånna här äventyr ;) Hon är duktig hon!

Imorgon är jag ju ledig som sagt, då ska jag ska ner på lidl och köpa matlådor och kött. Fick hem lidlbladet idag, haha ;) Sen ska jag väl vänta tills Martin slutar och sen blir det kanske en sväng till birsta, fårse! Beror lite på :)

Ska äta vattenmelon nu, ovanligt va? Det är ju nyttigt och gött så :)

Over and out
Kommentarer
Postat av: Sara

SÅ JÄVLA PEPPAD NU PÅ ATT RESA!!! :D

2008-05-19 @ 22:12:09
URL: http://saracb.blogg.se
Postat av: sara

Gött de! :D Ses där då ;)

2008-05-19 @ 23:24:43
URL: http://sawja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback