Ny design?

Publicerat: 2008-05-14 Kl: 21:18:35 | I kategori: Vår vardag

Suttit och klurat på en ny design nu hur länge som helst men jag kommer inte på något som jag vill ha. Jag är grymt dålig på att komma på nya grejer sådär, förstår inte hur det kan verka så lätt för vissa att byta design oså. Jag blir aldrig nöjd jag!

Jag gör först designen i photoshop så jag ser hur det hela blir innan jag (martin) vågar ändra i koderna. Men ne, jag är urkass på sånt här!! Jobbigt jobbigt!

Har kikat runt på andas bloggar med men det är ingen som tilltalar mig riktigt..

Gah, blir nog inget nytt..
Kommentarer
Postat av: Tina

Du kommer nog på en ny design snart. De e ju mors dag nästa söndag. Kan du fixa nått till mamma från oss? Puss å kram

2008-05-15 @ 17:22:28
Postat av: sara

ah får väl så lov! ;p vet inte vad bara, nåt förslag? :)

2008-05-15 @ 19:02:55
URL: http://sawja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback