Noll koll!

Publicerat: 2008-05-29 Kl: 09:35:56 | I kategori: Vår vardag

Som vanligt är jag helt ute och cyklar!
Kom precis hem efter en liten åktur bort till mitt sverigebanan och hem, väldigt givande må jag säga. Jag var bombsäker på att jag började 10 men sen sätter jag mig i bilen och kollar jag i kalendern och där står det 12. Tänk, jag hade kunnat sova en timma till och även hinna duscha. Men näe, jag kliver upp dötrött klockan 8, det blev ju lyckat.

Iofs hade jag kunnat farit och jobbat men näe, jag kanske ska ta mig en tur på den stora staden. Martin var ju så cute att han gav mig ett presentkort på 3årsdagen! Så ska kika om jag hittar något fint att köpa :) Gullgull!

     

Ska titta om jag hittar några bra Thairesor med! Det löste sig nog för axelbraxel så :) Vill åka NUNUNU!
Kommentarer
Postat av: Sofia

Hahaha wtf ;D varför de ?

2008-05-29 @ 11:31:33
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/
Postat av: mary

ja men sara du vet att det inte är något brådska :) var bara så nyfiken :P hihi.

ses imorgon=)=)

2008-05-29 @ 21:37:25
URL: http://miamariamaruska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback