Ledig dag = Shopping dag

Publicerat: 2008-05-14 Kl: 19:12:45 | I kategori: Vår vardag

Vilken toppengreat dag detta varit hittills!
Är inte shopping bland det roligaste som finns då? haha, vore ännu roligare om det inte försvann så mkt pengar. Tur att jag är väldigt sparsam och oftast handlar det mesta på rea.

Det jag fick med mig hem var: Nagellack, nagellacks borttagning, ögonbrynsskugga, 'aladinbraller', en klänning och två stycken lite längre linnen. Skitnöjd över brallorna, köpte två par i thailand oxå. Ett par bruna och ett par gröna och innan hade jag redan ett par vita. Så nu fattas det bara ett par gråa ;) Så jäkla härliga att dra på sig när man vill vara lite lodig (kankse fel ord men kom inte på något annat) men ändå se bra ut.

Nu ska jag tabort mitt röda nagellack som jag snodde av Janice i helgen, det ser lite trashigt ut nu. Sen ska jag pensla på mitt nya beiga nagellack..

See you later dudes..
Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag tog bort mitt nagelack direkt när jag vaknade morgonen efter, det såg förfärligt ut på mig av någon anledning ;D Haha!

2008-05-17 @ 00:42:40
URL: http://mikaela88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback