Jävligt bra dag :)

Publicerat: 2008-05-18 Kl: 08:51:25 | I kategori: Vår vardag

Gårdagen var toppen!!

Först jobbe och det gick förövrigt jättebra, jääävligt mycket folk var det. Sen hämtade jag upp Elin påvägen hem och vi åkte hem o piffa upp oss lite. Sen fort hem till Krullan, där fick vi gó maten! Grillat!! Sjukt gott kött, potatissallad och massa beasås till det, mums. Sen började dem dricka, jag åt min vattenmelon, haha ;) Tjattrade en stund och sen drog vi igång Sing Star, fyfasen vad roligt det var. Speciellt när Alex spelade in det vi sjöng och spelade upp, verkligen jättefin sång asså, haha.

Sen kom det massa folk och Elin åkte hem, tråk :( Men festen fortsatte för det och roligare blev de.. Tills Alex spillde smirnoff på Playstationet, då vare slutspelat och vi drog igång en skiva istället.

Sen skulle dem ner på krogen och jag ville hem så.. Så underbart att komma hem samtidigt som Martin (<3) för en gångs skull, det var great! Istället för att komma hem till en tom lägenhet och veta att man måste lägga sig tidigt för att man jobbar dagen efter..

Nu skare jobbes! Be Back Later..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback