Hej igen

Publicerat: 2008-05-05 Kl: 11:42:36 | I kategori: Vår vardag

Var ett tag sen jag skrev, är en sån där periodare jag. När det har gått någon dag utan att skriva, ja då kan det lika gärna gå några till tänker jag. Sen börjar jag skriva igen och då håller det i sig ett tag.

Har hänt en hel del iallafall, vi har dock inte kommit längre i byggandet av altanen. Idag när martin slutar ska vi åtminstonde lägga plattorna på plats och även reglarna. På fredag ska martin handla virke.

Annars händer inte så mycket, sov till halv 12, var jävligt skönt kan jag lova. Har jobbat väldigt mycket nu och mer kommer det att bli. Onsdag-Söndag denna vecka varav en massa utbildningar och självklart morgonmöte kl 8-10 på min lediga tisdag, wiho vad jglad jag blev då! Kommer nog bli en jobbig vecka!

Måste göra mig iordning nu så jag hinner med att göra lite ärenden jag planerat in och även ringa berners för att det är tydligen dags att serva bilen, hejdå flera tusen kronor :(

I'll be back ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback