Design!!

Publicerat: 2008-05-22 Kl: 22:38:53 | I kategori: Mina designer

Nu har jag suttit och pillar med två designer!
Hela min dag har gått åt att pyssla med krullans design och även boddas!

Skitnöjd med krulls design, verkligen bra gjort för att vara mig, haha! ;) Iofs hjälpte martin till när jag fastnade, vilket var typ hela tiden. Har fått några damputbrott med när det jäklas, jag har inget tålamod! Men fint som tusan blev det! Hoppas du är nöjd :)

Sara Bodins var dock lite klurigare för hon hade massa krav och grejer och jag som har idétorka nog som det är. Men hon ville iaf ha svart, körsbär och frärger som fadar. Så de vart som det vart :) Har inte hunnit snackat med henne än, hon kanske kan komma mer några fler idéer eller visa någon annan sida man kan kopiera lite ;)

Nu är det snart dax för min design med! Jobbar hela helgen så kmr inte ha någon tid över då, får bli till veckan eller något. För med tanke på flytten till publishme.se så har vissa grejer blivit helt snea. T.ex. så har dem stoppat in en reklam i min meny, skitfult.. Men det ska ordna upp sig framöver :)
Kommentarer
Postat av: Sara

wihoo vad jag är nöjd med min design! :D Ska kika runt lite om det finns några ändringar jag vill göra :)

2008-05-23 @ 14:38:28
URL: http://saracb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback