Canon EOS 350

Publicerat: 2008-05-20 Kl: 00:03:53 | I kategori: Vår vardag

Idag har varit en trevlig dag, mer händelserik än vad jag trodde den skulle bli.
Elin kom in till mig vid 12, gjorde oss iordning och for på lidl som sagt, handlade lite, hejade på Sara som jobbade och slet. Hämtade sen upp maria och for till donken och käka, marias arbetskamrater verkade bli glad att se henne igen iaf, gulligt :) Stackars maria som är nyopererad, ontont!

Sen åkte jag och elin hem och väntade på martin för att sen dra vidare ner mot birsta. Köpte två stycken Canon EOS 350D! för det fantastiska priset 2990kr, ja media markt, de är ju bara bäst asså. Jag har redan en sådan kamera så vi köpte ut till martins bror och en vän. Självklart måste Elgiganten kontra med att ställa ut en skylt med en Nikon D40 för samma pris, tror dock inte att dem hade några i lager, doh ;P

Vi for även på jula där jag visade martin ett bord jag vill ha på altanen, vi ska klura lite på det, måste ju vara perfekt, haha. Kan ju inte ha för stort bord för då ser altanen så liten ut och kan inte ha för litet bord för då får man inte plats med något.

Hm, missade tydligen en utbildning idag som jag absolut inte haft i tankarna. Hade inte vänt blad i kalendern eftersom jag var ledig idag så då missade jag att jag skulle vara på hotel knaust kl 19, christian påminnde mig 18:16 så jag tyckte det var lite sent och sen hade jag ingen skjuts hem heller, så det sket sig.

BTW, om jag skulle ta studenten iår skulle jag lätt köpa någon av dessa klänningar från http://www.stylebystars.com/ teknikartjejer ska självklart ha svart/mörk klänning med någon gulddetalj, det är snyggast ;)

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback