Att sova på soffan

Publicerat: 2008-05-11 Kl: 08:45:44 | I kategori: Vår vardag

Sheisse, vad trött jag var igår när jag kom hem.
Sov bara fyra timmar den natten så det vart lite tungt att jobba.
Men det gick ganska fort ändå, Sarisen kom på besök och köpte en telefon av mig och även bror och Mia var förbi.
Martin höll på med altanen när jag kom hem, fint det blir. Nästan hela golvet är klart iaf.
Hans pappa och bror hade tydligen varit här under dagen och hjälpt till.

Sen la jag mig i soffan och låg där ända tills 8.00 imorse, råkade visst somna litegranna, skönt!!
Är helt utvilad nu så det är bra. Sitter i köket och äter nudlar för tillfället.

Har för mig att martin sa att vi var bjuden på tacos ikväll hos hans föräldrar.
GUACAMOLE <3

   

Måste göra mig i ordning nu, 9.00 borde Maria komma.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback