Äntligen fredag

Publicerat: 2008-05-09 Kl: 10:08:58 | I kategori: Vår vardag

Jappjappjapp, här sitter jag i morgonrocken och är nyduschad.
Om en timma ska jag börja bege mig söderut för 4 timmars jobb, nödvändigt det känns..

Sen äre bara spurta hem och byta om till nå finare kläder och iväg till Janice på ferre! Blir inge dricke såklart eftersom jag jobbar imorgon, fårse hur länge jag blir oxå med tanke på att jag tydligen börjar kl 8.00 imorgon, ska ha utbildning, så jävla ovanligt det börjar bli då ;)

Martin han ska köpa virke till altanen han och förhoppningsvis ska han väl börja bygga med.
Imorgon när jag slutat ska jag hjälpa till med bygget :) Kul att det äntligen händer något, hihi.

Ska dra lite om gårdagen med, slutade 20.00 och då väntade jag på Emil så han kunde köra före mig och visa vägen till Nöjeshallen i Nacksta. Väl där så fick vi käk, potastisgratäng, fläskfilé och svampsås, tro ni de va nå gott då? mums! Sen vare dags för utbildning och efter det lite nöjen. Några körde laser-grejsimojs men jag kände inte riktigt för det så vi andra stod och sköt straffar, spelade basket/ishockey osv, var kul :) Hockey var inte min grej iaf, klubban var lika lång som mig. Sen var det tjurridning som stod på listan, testade en gång och höll mig kvar ganska länge men jag var orolig att jag skulle bli åksjuk, haha.

 

Sen skjutsade jag ner några på Avenyn tror jag det var och jag drog hem, så rolig är jag ;)
Kommentarer
Postat av: jossan!

Hallojsan! :D Allt bra hoppas jag! Vad hemsk dedär med den lilla flickan på IKEA var :( Det är sant alltså? Men du, tänkte kolla med dig hur mkt det kostade att lämna in din balklänning på kemtvätten i svall? Du hade pärlor på din också va, de höll tvätten? :D kramkram

2008-05-10 @ 23:04:42
URL: http://josefinjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback