12 timmars jobb.

Publicerat: 2008-05-07 Kl: 22:05:19 | I kategori: Vår vardag

Idag cashade jag in bra med pengar!

Åkte ner vid kvart över 7, framme strax innan 8 och då drog vi ganska direkt till hotell scandic med Per från Telia. Där bjöds det på frukost och vi hade lite utbildning och gick igenom våra säljmål osv, jättetrevligt. Hade redan käkat frukost så jag tog fruktsallad och en macka, efter det höll jag på att kräkas, var så jäkla mätt.

Tillbaka till Media Markt och då hade jag inget att göra så gick ut på lagret för att hjälpa till att pataca lite.
Sen ut på service för att börja en timma tidigare. Har varit nå grönjävligt med folk på service idag, helt sjukt. Aldrig varit så många där medans jag jobbat på service iaf. Var rätt jobbigt där ett tag.

Blev tyvärr ingen sovmorgon imorgon heller för min del, kan inte säga nej!! Måste kanske lära mig det, men iofs så jobbar jag ju somsaft bara 4 timmar på fredagen så det kan vara bra att jobba in 2 timmar till imorgon. Väntar mig en fin lön i slutet av denna månad :) Btw, Imorgon är det laserhallen som gäller after tha w00rk!

Strax innan jag åkte förbi midlanda såg jag at det var ett plan som var påväg att landa och när jag åkte över bron så var den precis framför bilen min, så coolt! Fick ingen bra bild på det tyvärr :/ Drog upp telefonen lite för sent. Älskar att flyga, så härligt att sitta där uppe och titta på alla moln. Längtar tills i november då vi förhoppningsvis åker någonstans!

Så brupper, samla ihop lite respengar så drar vi söderut i november, check?



Fin solnedgång ikväll, bilden gör dock inte rättvisa för sig

En sak till: Fyfan vad kul med kommentarer!! Fortsätt så :) Man får som mer inspiration att skriva då.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Alxandra

CHECK!!!:)

2008-05-07 @ 22:42:17
URL: http://dixii.blogg.se
Postat av: Sofia

haha visst får man! Kommentarer!!!!!!!! :D hahah! Ja, men det blev tyvärr inget på hemab, och den andra har inte ens hört av sig mer än då jag skrev. Och då hade dem inte ens funderat på det typ! :S

2008-05-07 @ 23:38:29
URL: http://sofiahellstrom.bogg.se
Postat av: marremarretino

ingen check =((

2008-05-08 @ 09:00:08
Postat av: Sara

CHECK som tusan!! :D

2008-05-08 @ 14:58:46
URL: http://saracb.blogg.se
Postat av: elminh

Vi får hoppas på en bra lön under sommaren och efter utlandet för isf CHECK som bara tuuuuuuusan=) Love you Hun

2008-05-08 @ 19:01:30
URL: http://elminh.blogg.se
Postat av: The Owner!;)

hoppas jag med gumman :) bara jobba på!:D

2008-05-09 @ 01:10:34
URL: http://sawja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback