Sovmorgon

Publicerat: 2008-03-18 Kl: 11:23:19 | I kategori:

Idag råkade det också bli en sovmorgon, vaknade 11.30 av att Mia bankade på dörren.
De hade tydligen bankats en hel del gånger och jag hade ställt klockan på 09.30 men inte vaknade vi för det.

Som sagt så var ju planerna att vi skulle åka över till Koh Samet men det sket sig, vi hittade inga hotell på internet så nu är Pappa, Mamma, Tord och Annika där och letar. Förhoppningsvis åker vi dit nästa vecka istället.

Idag har vi bara legat vid poolen, försöker sola bort några vita streck jag fick av bikinin igår, glömde vika ner den.
Har även brännt nosen så jag ser ut som Rudolf med röda mulen, skitsnyggt ;P

Ikväll får vi se vad det blir, skulle vilja ha filmkväll i baren men vi har ingen ljudkabel och att lyssna från datorn går inte, är för mycket ljud runt omkring såatt. Kanske åker in mot stan och köper lite alkoläsk och sitter här och softar, kanske spelar kort eller nåt :)

              
Kommentarer
Postat av: Alexandra

haha ja josefin är ju frälst så hon vill gärna ha det =P

2008-03-18 @ 12:28:30
URL: http://dixii.blogg.se
Postat av: Råttapa

Du har aldrig sagt nått om att du är tatuerad heller? inte vad jag minns.. :D
Ha det bra på semestern..
Tok snöa idag hemma och ska bli -10 i helgen!

Mvh: Råttapa :D

2008-03-18 @ 20:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback