Helgens bravader.

Publicerat: 2008-03-02 Kl: 20:23:23 | I kategori: Vår vardag

Jobbade hela förra veckan på service, en såkallad upplärningsvecka!
Gick kanon det, börjar äntligen lära mig något.. wiho!
När jag slutat på fredagen så hämtade jag upp elin och vi åkte hem och softade, slutade dock med att jag somnade ifrån henne. Det var bara för jag hade samlat så mkt information i hjärnan under veckan, var så jävla tärd, haha! Lördagen klev vi upp tidigt och åkte ner på sundsvallslacken  och lackade våra garderobsdörrar, de sista lådorna och kryddhyllan, äntligen säger jag bara!! har tagit några månader, eller rättare sagt sen i juli då vi renoverade, här går det fort.
Efter det uträttade mamma och pappa lite ärenden i birsta o sen skyndade vi oss hem för att byta om och på en grisblink var vi nere i sundsvall igen för att  käka och bowla med några från pappas jobb.
Idag, söndag har jag jobbat på service igen, trivs som fisken i vattnet, jävla trevliga arbetskamrater!
När jag slutat plockade jag upp martin och åkte och käkade hos hans mor&far, fick lasagne, mmmm i like!

Nu är vi hemma och zaxen är här, de sitter och spelar tvspel och jag firar min ledighet med en cider, mums! haha.

Imorn blire birsta igen, ska kolla upp mitt schema eftersom jag har upptäckt att jag har 3 stycken. Sen blir det väl en sväng om inne på birsta city med eftersom elin ska med, haha så jävla sällan vi är där då. Ska försöka skjuta fram mitt utvecklingsstamtal med så jag slipper åka ner till birsta på tisdag med..

Måste oxå titta in till hon som gör mina naglar för en nagel håller på att släppa efter att jag hållt på med massa medel och skit på sundsvallslacken, haha!

Just det, för allas information så har jag även plockat bort mina extralysen på bilen och även klistermärkerna bak på bilen så nu är det svårare att känna igen bilen min, pärlan! :D haha..

Jag håller på att fiffilura hur jag vill ha min design men jag har aldrig tid att fixa till den..  martin satt och grejade med photoshop och han hade fått ihop en jättefin design men jag vill ju ha gjort min design själv egentligen :/ kanske bli så att jag snor den ändå, haha!

aja, ska va lite social för nu har ju singin bee börjat till och med, det är så kuul!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback