Framme

Publicerat: 2008-03-16 Kl: 16:29:21 | I kategori:

Äntligen här efter en jävulska dryg resa, huvva.
Visst om de hade haft en skärm i varje stol så man hade kunnat sett någon film/serie eller vad som helst, ne inte det inte.

Vi kom fram till huset imorse vid halv 10 om jag inte minns helt fel! Efter ett tag bestämde vi oss för att åka till Kim Beach och påvägen höll det på att hända en olycka. Vi åkte trehjuling, jag, martin, peter och mia. Bara de att det var lite för lite luft i däcken så vi körde av vägen och fick precis stopp innan diket, tur i oturen. Har blivit liiite åkrädd efter det. Vi åkte såklart och pumpade däcket såfort som vi bara kunde.

Väl på Kim Beach så toh jag en thaimassage, solade lite, gick längs stranden och kikade runt bara. Var inte där allt för länge då vi inte ville bli brända så vi åkte hem och la oss i poolen som förövrigt ger blonda människor grönt hår, jippie! haha.

Nu ligger jag i sängen med en sovande Martin brevid mig, han är helt slut. Satt och sov vid matbordet!
Förhoppningsvis är vi alla piggare och gladare imorgon :) har köpt en luftmadrass ikväll som jag ska ligga och sola på i poolen, siktar på att bli brun som en pepparkaka.

Har även hunnit köpt 2 par örhängen = 8kr, Flipflops = 16 kr, Kam = 20 öre, Solbrillor = 40 kr.

Imorgon ska jag försöka vakna tidigt, spring iväg och väcka mia för att vi ska simma några längder på morgon och sen efter soltimmarna drar vi iväg till marknaden. Blir nog skoj, hittade mkt fint på marknaden förra året iaf! ;D

Ska försöka få igång den jävla ACn nu, får nå fel för jag svettas ihjäl och den går inte igång hur man än trycker.

            
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback