Andra dagen

Publicerat: 2008-03-17 Kl: 15:53:14 | I kategori:

Dagen började inte riktigt som planerat, när jag och Martin vaknade var klockan halv 11.
Tina hade sagt till Mia att jag var uppe sent inatt då min MSN var igång när hon gick och la sig, bara det att jag somnade vid datorn och det var därför MSN var igång. Men mia var uppe efter 08.00 någon gång och simmade 20 längder den jäkeln. Jag försökte mig på att simma några längder men det var för varmt, gick knappt att andas.

Idag har vi bara legat vid poolen och latat oss, orkade inte åka iväg när vi vaknade så sent.
Sen när solen lagt sig lite så drog vi iväg till marknaden. Köpte mig en tröja, 3 diadem, och en ljuslykta som man kan ha olja i. Har länge letat en sådan :) Det dyraste jag köpte var nog ett av diademen, kostade 50kr.

Nu ikväll har vi bara käkat här i baren på området. Ska väl kanske slå på en film lite senare. Fårse! :)

Imorn drar vi förhoppningsvis över till Kho Samet och stannar där tills torsdag.
Då får vi se lite mer av Thailands 'paradis' sida. Det blir skoj.

Sen har jag ett litet dilemma, vi har möjlighet att simma med delfiner,
bara det att då måste jag klippa av mig naglarna och det vill jag verkligen inte :(
Är det värt det?

           image30  
Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jävla unge du är! Nästa gång är det JAG som följer med!!!!!! :P

2008-03-17 @ 19:50:50
URL: http://dixii.blogg.se
Postat av: elmin

tro inte jag är avundsjuk, haha för det har inte kommit typ 2dcm snö idag iaf! Bläää! Kom hem å va som andra svenska, bleeek å trött:p
Puss hun miss you

Btw: tog bara typ 20min å komma in på din blogg nu:p

2008-03-17 @ 22:57:58
URL: http://elminh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback