Sovmorgon! ;D

Publicerat: 2008-06-18 Kl: 10:21:07 | I kategori: Vår vardag

Vaknade av mig själv nu imorse, hur underbart är inte det då?
Helt utvilad och pigg är jag, redo för ännu en arbetsdag är jag med.
Har tittat igenom schemat lite över sommaren, ser inte så jävla kul ut vill jag lova.
Jobbade säkert närmare 8 heger i rad där ett tag, huvva.
Men jag har mycket ledigt under veckorna så jag hinner sola massvis ;)

Det kan dock hända att jag får lite mer pass på service då jag knappt hade några där.
Inte mig emot iallafall, jag vill jobba röven av mig har jag sagt.
Alla pengar jag kan komma över är bra som fasen, ju mer pengar jag har, desto mer kan jag shoppe i thailand.

Gårdagen var inte så intressant, jag jobbade heldag på service.
Eller, ah det hände en grej iaf.

Fick en kund som kom in bara för att psyka och trycka ner mig.
Han berättade hur dålig jag var, hur konstigt jag pratar, att jag inte borde jobba med kundservice.
Ändå löste jag hans problem och var aldrig otrevlig med honom.
Blev iallafall jätteledsen, det är den enda kund som fått mig tro på det han sa, krossa mig totalt.
Det gick ju över och har insett i efterhand vilken skitstövel det var.
Resten av dagen flöt på hur bra som helst och vi fick många komplimanger som vägde upp allt dåligt.


JAG LÄNGTAR TILLS THAILAND!! mys att flygaplygplan!! hihihi
Kommentarer
Postat av: Sara

meh! vilken jävla idiot! Du skulle sagt åt honom att om han inte slutar vara otrevlig så kan inte du hjälpa honom!! :@



Thaaaaaiiii!!! :D:D

2008-06-18 @ 14:04:01
URL: http://saracb.blogg.se/
Postat av: <

Hahaa, tyck du? ;p Inge jobbande idag? Jag och mamma håller på att storstäda hela huset, puuust! Läste att ni äntligen bokat resan! KUL! :D Måttligt avundsjuk hörru! ;)

2008-06-19 @ 13:57:32
Postat av: Frippi

Knäppdator!! Aja, det förra var iaf från mig ;)

2008-06-19 @ 13:57:58
URL: http://friidaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback