Sommar!!

Publicerat: 2008-06-02 Kl: 13:17:21 | I kategori: Vår vardag

Äntligen så är det sommar! För visst är det väl det nu?

Jag har varit bort till pappa och solat med mamma, snackat med Elin i telefon och hunnit hem igen för att sitta ute på altanen och sola. Min frukost blev salladen från igår och nu äts det glass, mums.

   

Siri den busen jagar iväg alla grannkatter! Hon är en riktig liten bitch, ingen får komma in på hennes revir.
Det är bra, för det är redan 2 katter som varit påväg in i lägenheten.

Just nu fattas det bara lite mänskligt sällskap, får kanske kidnappa Elin imogon iallafall. Hoppas jag :)
Du är min bästa vän och jag vill att du ska må bra! Puss gumman!

Ne nu ska jag släppa dumburken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback