Some questions!

Publicerat: 2008-06-30 Kl: 10:50:47 | I kategori: Vår vardag

JÄVLA SKITVÄDER!! hörde ju rykten om att det bara skulle bli bättre och bättre väder nu.. Icke sa nicke, bara för att jag är ledig så är det skitväder...

Har tråkigt så jag ska tråka ut er med såna hära frågor med!

Har du betalat månadens räkningar? Näe, det gjorde martin.
Använder du hudlotion? Ja, då och då.
Har du åkt ambulans någon gång? Näe, det har jag inte.
Sötlakrits eller saltlakrits/salmiak? Saltlakrits
Chips/ostbågar/jordnötsringar? Chips
Svettas du mycket? Inte just nu iallafall
När klippte du dig senast? När jag kom hem från thailand, i april.
Vad kollade du senast hos doktorn? Hahah, en infektion i foten från en glasbit i bulgarien.
Har du fått riktig massage någon gång? Thaimassage :D
Vilken är din favorit på Mc Donalds? El maco chicken med nachos och guacamole!! :D mums
Mc Donalds/ Max / Burger King eller annat? Mc Donalds
Platt eller vanlig dataskärm? Platt
Vad har du för mobiltelefon? Sony ericsson
Dammsög du bakom soffan sist du dammsög? Ne, glömde nog det
Har du överkast på sängen? Ja
Har du brutit något någon gång? Jaop
Vad är den värsta sjukdom du haft? Haha, påssjuka!
Har du blivit sövd någon gång? Nej
Använder du morgonrock? Ibland när jag fryser!
Är du en Besserwisser? Kanske
Kan du dricka mjölk som "gått ut" för 3 dagar sen? Ne fyfan.. inte ens om den går ut samma dag.
Beskriv din humor: Säkert väldigt barnslig
När blir man vuxen? I sinnet blir man nog aldrig vuxen!
Om du hittar en femma på gatan, plockar du upp den? Haha, såklart!!
Engångssex eller engångstallrik? Engångstallrik
Är knark bajs? Ja, hatar sånt...
Brukar du komma itid? Jämt och ständigt :)
Vad hade du i mun senast? Oj, svårt.. Martins tunga kanske ;) haha
Har du bra kondition? Kondition? Vad är det?! hahah
När mår du bra? När jag kommer hem till ett fint och städat hem med maten serverad ;) 
När blev du fotad senast? Igår
Hur känner du dig nu? Less på vädret!!
Vanligaste färgen på dina kläder? Svart är det nog :S
Kan du laga mat? Tror väl det.
Vad tycker du om dina fötter? Mina? Jaa inget speciellt, de sitter där de sitter..
Är du smart? Hm, det skulle jag inte tippa på
Vad saknar du? Linusen..
När och varför grät du sist? Igår och deru!
Din favoritdryck på morgonen? Yoghurt
Är du nyttig? Inte direkt
När brukar du gå och lägga dig? 11 - 12 någon gång
Varför hånglar man? För det är myyys
Är du blyg? Ibland
Är du politiskt aktiv? Icke!
Vilka instrument kan du spela? Inga
Vilken sport utövar du/ har du utövat? Ingen för tillfället men förr fotboll, handboll, innebandy, ridning..
Hur mycket krävs det för att du ska bli full? Det varierar

Kul va?! Nehh....
Kommentarer
Postat av: Sis

Du har blivit sövd en gång. De var när du va lite å skulle sätta in rör i öronen tror ja :)Fråga mamma... Kram

2008-06-30 @ 16:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback