Heluu

Publicerat: 2008-06-10 Kl: 10:47:42 | I kategori: Vår vardag

Det regnar!! fytusan..
Iofs kankse det är bra med så växterna inte torkar ut men usch så tråkigt väder.

Igår efter jobbet åkte jag som sagt hem och planterade med mamma, hon hade köpt jättefina växter.
Ser lite ynkligt ut just nu eftersom de är så små ännu men det kommer bli bättre.

   

Nu ska jag bara sätta morötter, gräslök och lite sånt med. Fårse när man har tid för det.
Denna vecka är ganska fullspäckad.

Efter jag planterat åkte jag till donken för att möta upp lite jäntor. Satt och snackade och sen drog vi till sarisen för att snacka lite skit. Väldigt trevligt :)

Nu sticker jag iväg för lite jobb, 12 - 20.15.
Sen blir det kankske umgås med Elin och Emelie.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback