Fjärde juni

Publicerat: 2008-06-04 Kl: 22:22:30 | I kategori: Vår vardag

Kom på idag att det är ju faktiskt redan juni.
Jag är inte snabb jag, haha. Men tiden går så himla fort nu för tiden, bara rusar iväg.

Idag har jag som sagt jobbat, var mycket grinigt folk ute idag. Fattar inte hur man kan vara så sur på allt och alla? Jag kan inte vara sur alls när det är såhär fint väder. Människor, människor..

Efter jobbet åkte jag hem till bubben som sov, hämtade up han oxå for vi på Coop och handlade lite smått. Kikade på lite trädgårdsgrejer, ska göra lite rabatter här utanför så det ser lite mera hemtrevligt ut :) Blommor och grejer.

Sen tog vi oss en promenad upp till gådeoberget och där mös vi, bokstavligt talat ;)
Himla fin utsikt men utsikten från Vårdkasen är bättre för där ser man solnedgången.

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback