Tillbax!

Publicerat: 2008-07-07 Kl: 10:24:15 | I kategori: Vår vardag

Nu tar jag mig orken att skriva igen!

Gatufesten var iaf rolig, tycker jag. Hände mycke tokgrejer som man inte tänkte på då, haha.

Annars har det inte hänt så mycket dessa dagar, har jobbat massa och det är både kul och jobbigt.
Helvetesmånaden har startat, ledig 4 dagar till denna månad. Känns sådär, men har dollartecken på ögonen..
I augusti går jag ner till 30% igen som det ser ut nu, ska snacka med TL på service så kankse jag får jobba lite där med förhoppningsvis :) Blir tokig om jag bara ska sitta hemma hela veckor.. Iofs så planerar martin och jag att dra iväg en svängom någonstans då i augusti, myspys.

Nu har jag precis ätit frukost, om en halvtimma sticker jag till tha work igen! SLutar 18oo så det är döskönt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback