Jag har blivit utmanad.

Publicerat: 2008-07-23 Kl: 21:31:05 | I kategori: Vår vardag

Regler:
Svara på alla frågor. Skicka vidare utmaningen till sex andra bloggare. När du postat dina svar, berätta för den som utmanade dig.

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag.
Haha jadu, klockan är ju halv 10 på kvällen så hela dagen har ju redan varit.
Det jag hunnit mer iaf är att vakna, sätta på mig kläder, jobba, luncha och komma hem igen :)

Vad gjorde du för tio år sedan?
Mycket bra fråga det där. Då var jag hela 9 år och gick på solenskolan.
Bytte bästisar varannan dag och var nog ganska bortskämd på den tiden ;)

Ställen du bott på?
Har bara bott i härnösand i hela mitt liv.. Ioförsig bodde jag i göteborg en månad 2005.

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
Jag skulle först och främst köpa en tomt som jag och martin trivdes med, nära en sjö. Sen skulle jag rita ett eget hus och låta de byggas. Sen skulle jag köpa en valfri bil till martin. Pengar skulle sättas in på sparkonton och resten skulle gå till nära och kära som behöver!

Utmaningen går nu vidare till:
Sara Bodin, Elin Henning, Mia Jonsson, Alexandra Klint, Jannike Andersson, Nina Wisén

Kommentarer
Postat av: Mia

jag ha redan gjort den :D

2008-07-23 @ 21:55:52
URL: http://korniiii.blogg.se/
Postat av: Sara

Har svarat nuja ;P

2008-07-23 @ 22:17:55
URL: http://saracb.blogg.se/
Postat av: Sara

Uppdatering?! :D

2008-07-25 @ 18:04:56
URL: http://saracb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback