Helgen

Publicerat: 2008-07-13 Kl: 21:24:51 | I kategori: Vår vardag

Kör en liten sammanfattning av helgen!
Har inte asmycket ork efter helgen så skriver bara lite kort.

Fredagen..
Jobbade såklart.. for hemmåt och hämtade upp elinpelin.
Bytte om och stack iväg till en vän till sarab, där var det trevligt. De verkar alltid ha så skoj på sina fester. Lite senare drog vi ner mot hamnkrogen, där var det en jäkla massa trevligt folk. Mycket skoj var det. Sen skulle folk skjutsas hit och dit, det var jobbigt och sen skulle jag och martin gå på bittens men där var det kö?!? Ja, ni läste rätt. Det var fullt inne på bittens, så vi åkte hem och sov.

Lördagen..
Klockan 8 var jag uppe och fit for fight. For iväg och hämta upp karin för att bege oss till jobbet.
Dagen gick fort och vid 6 var jag hemma och inväntade mina kära vänninor. Vi satt mest och tjattrade fast meningen var att de skulle dricka sig fulla, vet inte om nån lyckades? Vi var iaf ganska degiga allihopen. Nåt tråkigt kom fram och jag tycker så synd om dig! Det ordnar sig!! Sossan var hungrig och fick sin vilja igenom, vi åkte till donken och där dukades det upp för festmåltid tror jag, det satt fint i magen. Saraben satt med spring i benen så jag skjutsade hem sossan och for med de andra till kajjan, sen begav jag mig hemmåt till min karl :)

Idag..
Gissa vad jag har gjort idag? Jag har jobbat!! Jajemen ni såg vad ni läste.. Hahah, var så jävla slö i början, såååå trött. Så jag gick på tidig lunch för första gången på läääänge. Blev lite piggare iaf. Dagen har rullat på och det märks att det är sommar.. Mycket turister!

Imorgon..
Vid det här laget borde ni veta vad jag kommer spendera min tid på imorgon..
10oo - 20oo infinner jag mig på media markt i birsta.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback