Ingen tomte

Publicerat: 2008-12-29 Kl: 10:01:33 | I kategori: Vår vardag

Kom ingen tomte i år till släkten hultgren boström!
Kan ju bli så när alla barn i släkten växt upp, minsta är numera 10 år. Längtar tills man får egna barn så tomten kommer igen! Tur man fick några julklappar ändå ;) Jag är helnöjd med julen, det ända negativa var att baby var i övik men fick ju iaf äta julfrukost med honom hos min familj.

Har varit fullrulle för oss dessa dagar, vi har varit på fest hos krullan på juldagen som förövrigt äntligen skaffat ordentligt hemmabiosystem så när är nästa fest?! Hade iaf jättetrevligt med både mina och niclas kompisar..

På fredagen var vi ut till niclas mormor och morfar på julmiddag med hans släkt, spelade nåt julklappsspel som gick ut på att man skulle köpa 2 paket var sen skulle man slå tärningar, fick man en 2 eller 6 så skulle man sno till sig ett paket av någon annan, var riktigt roligt och vi fick med oss en sax, toarulle, plåster och nån badtvål hem.

Vi har även varit och käkat på thai med min familj på lördagen och sen sprang vi över på bion och såg australia, stackars nicke som fick stå ut i 2h och 45min, haha. Men den var bra, dock inte så bra som ryktet går men helt ok iaf.

Igår drog jag ihop en umgåskväll för hemvändartjejerna, det var kul att alla var så intresserade, NOOT.

Kul att du emelie kom iaf och nina kom ju där på sluttampen, det var oxå kul.. Emelie gav dock bort mina strumpor men det är lungt för den här gången, vänta bara tills jag kommer hem till dig ;)

Måste göra mig iordning nu för idag blire birsta med några tjejer, kul :D

PUSS nicke 

Kommentarer
Postat av: Sara

haha jo, det är nog ingen fara. Bara jag som är så less ;P

2008-12-30 @ 09:33:54
URL: http://saracb.blogg.se/
Postat av: Ida

Gott nytt år på dig :)

2008-12-31 @ 19:37:38
URL: http://idizar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback