Hemma!

Publicerat: 2008-12-04 Kl: 09:12:42 | I kategori: Vår vardag

Nu är jag "äntligen" hemma..
Tog ju sin lilla tid att komma hem, 12 timmars väntan på utapao flygplatsen och 7 timmars väntan i istanbul, alla var välidgt lättirriterade och ville bara hem. Nu när man är hemma vill man bara tillbaka!! Saknar värmen så grymt..

Men det var grymt att få träffa baby igen! Shiit vad nervös/pirrig/skakig jag var. Där stod han, på arlanda med blommor i famnen. Värsta killen, finns ingen bättre!! Ville aldrig sluta krama han :)

Nu ska jag uppdatera mig lite inför arbetspasset som börjar kl 13oo.
Är jävligt nervös faktiskt för inom mobiltelefoni händer det saker hela tiden, nya abonnemang, kampanjer, nya mobiler osvosv.. Får se hur det går!

PUSSN
Kommentarer
Postat av: Mia

äntligen! jag som trodde att ni hade fastnat nånstans..

2008-12-04 @ 11:44:24
URL: http://korniiii.blogg.se/
Postat av: Maria MPL

Hej! Hör av dig om du är på MSN eller ledig för en fika eller så så kan vi prata om allt som händer på jobbet mm! ikväll är jag borta men sen finns ja här! hoppas det går bra på jobbet idag! kraaam!

/Maria

2008-12-04 @ 14:27:27
Postat av: Linda

välkommen hem=) vem är den nya loverboyen?=D

kram!

2008-12-04 @ 20:55:03
Postat av: Sara

hihi :) Tackar. Har dock inte vant mig än, tycker det ser grönt ut :S

2008-12-05 @ 10:09:10
Postat av: Frida

Välkommen hem Sara :D Hoppas vi hinner ses nåt i jul :)

2008-12-05 @ 13:50:50
URL: http://friidaemelie.blogg.se/
Postat av: Frida

JAA :D En julfika vore allt nåt! :) Får vi försöka se om Anna har tid också :p

2008-12-08 @ 07:04:16
URL: http://friidaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback