What to do?

Publicerat: 2008-08-27 Kl: 14:21:49 | I kategori: Vår vardag

Jag har tråkigt, vad ska jag ta mig till?
Har ett stooort diskberg som jag egentligen måste ta tag i.
Kanns dock inge kul då det inte bara är jag som orsakat berget och jag har försökt hållt diskat hur länge som helst och sen blir det till ett berg ändå, less. 



Jag orkar heller inte gå ut och gå för jag har swainaont i ryggen..

Har jag föresten sagt att jag äntligen hittat en garderobsdörr?
Har ju varit på jakt ett år nu och sen beställde vi en av byggharry, dock hörde han aldrig av sig.. Och igår var jag och kikade på mormors lägehet hon köpt här uppe på kullen och då frågade jag om hon inte visste om några dörrar hon inte skulle ha kvar, jomenvisst, hon hade en garderobsdörr i köket som skulle bort.
Helt rätt mått och gångjären satt på helt rätt sida.

Fasen, vad glad jag blev.
Den behövs bara spacklas och lackas om i samma färg som alla andra dörrarna men jag tänker inte lämna iväg min kära dörr nu när jag äntligen fått den. För alla som känner pappa vet att det tar ett jävla bra tag innan man får tillbaka grejerna. Nu menar jag inte att han gör så med företaget utan det är företagets grejer han prioriterar och mina kommer sist, därför tar det tid!



Jag är så glad att jag har två dörrar, lalalalaa : ))
Kommentarer
Postat av: Tina

Fint me 2 dörrar :)Såg att du ska klippa dig. Skönt!! Ja längtar tills ja får klippa mig å..Jobbade du den 31 okt när ja ska klippa mig? Ha de bra. Puss å kram Sis

2008-08-27 @ 17:48:11
Postat av: mary

Ohh :) vilken skillnad!

var du med ikväll nu då? själv har jag mekat soffa i några timmar men nu är den på plats :)

2008-08-28 @ 00:12:09
URL: http://miamariamaruska.blogg.se/
Postat av: Sara

syster: jaa äntligen! mitt hår är jätte slitet nu, ser inte bra ut. Tur jag inte jobbar på ett tag. Jag vet inte, har bara fått schema september ut. Love you!

2008-08-28 @ 00:58:13
URL: http://sawja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback