Vaken

Publicerat: 2008-08-27 Kl: 08:36:19 | I kategori: Vår vardag

Ja, vafan är jag vaken för NU?
Jag är ledig idag, har inget planerat förräns till kvällen.

Jag vaknade nämligen av att katterna para sig, skriker, bråkar..
Så jävla drygt nu! Tur att elin kommer hem på fredag då kanske det blir lite lugn och ro,
siri kommer iofs säkert förtsätta gå runt och skrika.

Det flyger hårtussar överallt så de lär bli en storstädning till veckan!

Blev så irriterad så jag hämta vattensprutan och sprutade på dem men inte sluta de hålla på för det heller. Så då slängde jag in siri på toan ett tag, ne då försökte hilding gräva sig in, de lät nästan ännu värre..

Så nu ligger jag här, klarvaken och irriterad som fan..
Sugit jävla väder är det med så morgonpromenad känns sådär..
Kommentarer
Postat av: mary

haha naaw. hon kommer bara vara pilsk i någon vecka så det går över :) testa och duscha henne i baken annars, de brukar göra att de går över :o)

2008-08-27 @ 12:20:48
URL: http://miamariamaruska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback