Träning..

Publicerat: 2008-08-12 Kl: 21:45:06 | I kategori: Vår vardag

Är så jävla pepp på att börja träna nu, stenhårt!
Vill äta och leva friskt och sunt, låta min kropp må bra.
Men jag är tyvärr inge duktig på det. Ska skärpa mig ang träningen åtminstånde.

Idag var jag på stan och köpte två par träningsbrallor av märket röhnisch.
Jättefina är dem, nu fattas bara någon slags topp och nåt linne sådär.
Det ingen vet är att dem kommer från barnavdelningen och är i strlk 130-140 ;) haha.

Jag och martin tog iallafall en powerwalk runt fröland och fytusan vad skönt det var.
Ska nog ta samma runda imorgonbitti.

Var även och checkade upp priser på spegeln för ett år, 2000 jävla kronor!!
Det är inte sant, fan vad dyrt. Jag får iofs tillbaka 50% av jobbet men aldrig att jag pejjar 1000 spänn! Ska fråga pappa om han kanske skulle kunna tänka sig att hjälpa mig påden fronten. Vill verkligen träna!

Kommentarer
Postat av: linnea

Keratin remover? Ja, de har jag med. Men de går inte bort iaf. Det har klistrat sig fast i mitt riktiga hår. Jag har provat med både keratinwax remover och aceton, efter det försökte jag kamma ur det. Men de gick inte :(

2008-08-13 @ 11:10:28
URL: http://lovisasmamma.blogg.se/
Postat av: linnea

Jo, men jag har tejpat. Och tejpen satt inge bra på mitt hår, fick sätta om det varje vecka. Så jag och min kompis (som är utbildad frisör) bestämde oss för att smälta fäserna eftersom jag hade läst att någon happyhair hade provat det och då hade hennes suttit jätte bra. Och nu är hela håret förstört :(

2008-08-13 @ 11:56:47
URL: http://lovisasmamma.blogg.se/
Postat av: Sara

Det fungerar att spola hyffsat om man trycker in den stora knappen länge :) Han kommer imorn och fixar, han behövde några delar som han inte hade hemma.

2008-08-13 @ 12:17:55
URL: http://saracb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback