Promenix!

Publicerat: 2008-08-25 Kl: 15:14:11 | I kategori: Vår vardag

Kom precis in från min promenad..
Använde tidtagaruret i telefonen för att se hur lång tid det tar egentligen och jag stannade klockan när 55 minuter gått.
Men då gick jag väldigt fort och sprang ganska långt med. Så det är väl ganska bra tid :)

Det är så skönt att jag äntligen kommit igång med träning. Mår mycket bättre, är piggare, äter mindre och har faktiskt gått ner 3 kilo, inte för att det är därför jag tränar men det är kul att se resultat.

Just idag är jag väldigt sur på kissemissarna här hemma eller någon av dem men jag vet inte vem det är så då blir det automatiskt att jag är sur på båda. När jag klev upp så såg jag att nån av dem (säkert siri) pissat på soffan!! Så det var bara att slita av båda sofföverdragen direkt  och springa iväg till pappa och tvätta. Madrassen har jag tvättat så gott som det går, det luktar inget iaf. Men jävla jävel som gjorde det!! Akta jag kissar på eran låda!

Näe, jag ska aldrig skaffa två stycken innekatter, de pissar ikapp på lådan för att märka revir.. Så drygt att behöva ha en systembolagetkasse när man ska göra rent och den blir seriöst full. Har fått fyllt på lådan med sand två gånger och hilding har bara varit här 10 dagar.

Jag längtar tills helgen! Grilla och party..

Kommentarer
Postat av: Sara k

haha ja de lär kännas men de är nog värt de sekunderna som de känns antar ja=)

2008-08-25 @ 15:16:37
Postat av: Sofia

Haha jag tänkte väl det! annars var dom väldans lika :D haha!

2008-08-25 @ 16:00:57
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/
Postat av: Mia

haha näe de va lite lamt ;) fniss ne ja såg er bara åka förbi sådär.. såg dubbelt så de kanske va dubbelt så bra?

2008-08-25 @ 18:41:34
URL: http://korniiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback