Helgen

Publicerat: 2008-08-18 Kl: 10:36:10 | I kategori: Vår vardag

Tänkte att jag skulle sammanfatta min helg lite kort.

På lördagen hookade jag upp med sandra och sara för att åka ådalen III.
Vi hade trevligt, satt och kika på när gammlingarna dansa röven av sig.
Själv tycker jag att trubaduren var tråkig och spelade kassa låtar, annat äre med trubaduren som varit de två andra gångerna jag åkt. Han är svinrolig och kör bra låtar!! Men skitsamma, maten var jättegod och det var ganska underhållande att titta på alla fulla människor (obs att klockan vad innan 10)

Efter båten gick vi hem till sara och zandra kikade förbi.
Snackade mest och tillslut beslutde vi oss att gå ner på stan.
Jag har inget direkt sug efter att gå på krogen längre, tycker fasen inte att det är så kul.
Sen var det ju såklart kö utanför gennys med så det gjorde inte saken bättre.
Vi bestämde oss för att åka bil, det var skojigt! Var dock inte så mkt bilar ute för att, om man ska lita på ryktet, vara cruising. Vart ingen sen kväll direkt för jag var hemma vid två.. utan mobil.. (den är återfunnen)

Söndagen så vet jag någon som va slö här hemma iaf.
Jag klev upp vid 9 och käka frukost, satt här vid datorn osv..
Medans min kära sambo låg som en däckad säl i sängen.
Dock blev det lite fart på han när det ringde kl halv 1, det var mor hans spm frågade vart vi var.
Vi skulle ju faktiskt dit och äta surströmming, hade jag vetat att det var halv 1 vi skulle vara där så hade jag ju dragt upp han men jag visste ingen tid alls. Tjopptjopp, fort upp från sängen och iväg till bondsjön.
Jag åt iaf en halv macka med surströmming, potatis, lök och ceme fraish, sen orkade jag inge mera. Då fick det bli potatis och köttbiffar med brunsås, muums!

Sen åkte jag ut till stugan och var med mina kära föräldrar, mormor och min moster.

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad bra att du hittat phonen igen :D

2008-08-18 @ 11:44:45
URL: http://saracb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback