Tisdag

Publicerat: 2008-04-15 Kl: 23:27:17 | I kategori: Vår vardag

Idag har jag vare i pulvercity med elin, hanna och krullan. Besökte dollar och gjorde stan.
Hittade inte sådär jättemycket grejet, otippat va?

Hittade iallafall gardiner, fransgardiner (behöver ett paket till, hoppas dollar här i stan har), kruka, godiiis, chirre och min älskade dollarsaft! mums.

Nu ikväll har jag varit och kikat i bror och mias lägenhet, blir skitfint det där. Har massa insiration till nästa lägenhet nu jag. En trea på nedreplan här uppe på kullen, gärna samma gård som jag bor på får gärna bli till salu nu och för inte allt för mkt pengar, tack! :D Efter det for jag till Saralotta, hon bjuppa på avokadoröra! mmm yummi. Alltid trevligt att träffa henne, händer inte allt för ofta men det skare bli ändring på tycker jag! :D

Över till något helt annat, Martin är magsjuk. Stackarn!
Jag mår dåligt och inbillar mig att jag över är sjuk, men det är nog mest för att jag äcklas av tanken på magsjuka.
Har bett han dricka whiskey nu så han blir väl förhoppningsvis bättre snart, haha. Iofs ska man ju kankse göra det innan för att förhindra att bli sjuk.

Imogon är det den stora städdagen, ska rensa ur min garderob oxå tror jag, får se hur mycket jag orkar.

image115

Avslutar med en bild från balen, jättefin enligt mig.
Kommentarer
Postat av: Shanti

ja vi bor på kullen :) tyvärr finns lägenheten inte på någon sida men om du/nån vill kolla på den så är det bara att slänga iväg en kommentar så får ni nummer så ni kan prata med min mor :)

2008-04-16 @ 02:16:12
URL: http://shaantii.blogg.se
Postat av: Sara

ååh, avocadoröran!

2008-04-17 @ 11:50:45
URL: http://saracb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback