Hemma

Publicerat: 2008-04-01 Kl: 09:58:29 | I kategori: Vår vardag

Har precis vaknat, ligger fortfarande kvar i sängen med datorn ovanpå.
Har massvis att göra idag, egentligen, men jag orkar nog inte göra allt.

- Tvätta
- Packa upp resväskan
- Diska
- Klippning och färgning av mitt hår
- Hämta ut min bikini
- Träffa Elin och Axelbraxel! :D

Fårse vad man orkar med, känner inte för något. Vill tillbaka till Thailand!!
 
I november brassar iallafall Martin tillbaka till Thailand med familjen, jag valde att inte följa med pga det kostade så mycket. Så jag tror jag far någon annanstans medans han är borta. Hojta till om ni vill  hänga med, hittills är det jag och Sara Bodin som är på.

Sen skare sparas pengar för då vill jag åka på en långtripp med Martin och gärna några andra, helst par de med. Vill se andra sidan av Thailand, Vietnamn, Malaysia osv.

Lovar att skriva fortsättningen på resan (eftersom internet la av där nere) men inte just nu, har inte orken.
Ska även lägga in fler bilder, det knäpptes en hel del! Haha.

Kommentarer
Postat av: Sofia

åååh jag vill utomlands (A) så grymt skönt der skulle vara, hur hade ni det nu då?:D UNDERBART skulle jag gissa på?=)

2008-04-01 @ 15:17:30
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback