Äntligen vår?

Publicerat: 2008-04-17 Kl: 13:38:21 | I kategori: Vår vardag

Är våren här för att stanna? I hope so.

Nu är det tredje dagen i rad som siri får vara ute i koppel.
Hon har börjat jama vid dörren när hon vill gå ut och ja, jag släpper ut henne direkt.
Nu är det snart kört. Snart springer hon omkring själv där ute, stora tjejen.

Jag funderar starkt på att bygga altan här utanför, eller ah jag lär ju inte bygga.
Ska titta upp priser oså, är det inte allt för dyrt kanske man ska investera i det.

Jag vill ju egentligen flytta till större men om man ändå ska stanna här över sommarn så vill jag ha någonsans att sitta utomhus. Nu är det bara stenplattor utanför, inte allt för mysigt att gå på.

     

Kommentarer
Postat av: Sofia

fan vad lik pysen:O ok:)

2008-04-17 @ 15:55:07
URL: http://sofiahellstrom.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback