Äntligen en lugn stund

Publicerat: 2008-04-03 Kl: 10:30:59 | I kategori: Vår vardag

Har varit full rulle sedan vi kom hem, men nu äntligen, en dag utan något planerat.
Tanken var att jag skulle hjälpa min syster att köra ner hennes twingo till gbg men det fanns ingen tågbiljett som passade till hemfärden. Så Mia var snäll och följde istället, de är väl påväg nu (?). Hoppas allt går som det ska!

Igår klev jag upp med Martin och gjorde mig iordning för att hämta upp syster. For till attityd där hon skulle klippa sig. Jag klippte ju mig och färgade håret dagen innan och vart inte speciellt nöjd så Ida frågade hur det kändes nu och ja, det kändes fortf för mökt för mig men jag valde att inte ta en ny tid utan att avvakta lite till. Vill inte slita på håret i onödan nu när det börjar bli ganska tåligt igen. Iallafall, systers hår blev jättefint.

Efter det åkte vi ner till Sundsvalls lacken för att fixa med twingon. Vi tog bort reklamen från dörrarna, satte in ny stereo, skurade inredningen och bytte däck.

Sen begav vi oss in till Birsta där det råkade bli lite shopping, kunde inte låta bli, haha. Vi skyndade oss till Gina trico eftersom jag hört ryktesväg att det skulle vara bra där. Jag hittade ingenting. Såg iofs en affish på en tjej med jättefint linne men hittade inte det, ser även nu i efterhand att StinaLee hade köpt ett sånt. Vill ha! Är även på jakt efter en vårjacka som jag var dum nog och inte köpte när jag väl hittade den. Men det var precis innan jag for till Thailand så jag ville spara på pengarna. Det var iaf en svart lite längre jacka med mudd längst ner och i ärmarna, jättefint att ha till klänningar t.ex. Tänkte att de säkert hade den på H&M webshoppen men icke sa nicke.

Sen blev det middag på donken, testade Texas Grande eftersom jag såg att det var guacamole på den, det visste jag inte när alex och josefin köptde den. Men fyfan vad snål man kan va, det var knappt så man såg guacan!! Så det var ingen hit. 43 kr i onödan, dumma hamburgare, du var inge god alls! (så ikväll blire nachos och guaca, love uuu guacamole)

Fort hem och sen iväg till farmor, hon blev jätteglad och trodde inte vi skulle komma. Det var ju så längesen vi träffades. Vi kramades jättelänge och när hon såg att martin också va med blev hon ännu gladare. Var nästan så hon inte släppte hans arm. Du är bara för söt farmor!! <3 Det bjöds på fika, fast vi hade med oss, haha. Blev mätt som en propp, ussha, förstår inte hur man kunde proppa i sig med kakor när man var mindre.

Jag blev jättetrött och somnade, kunde inte hålla ögonen öppna när Martin väckte mig heller så vi for så fort 'Rent Hus' var slut (fyfan vilket slubbo som var med i programmet).

Brummade hemmåt och hoppade ner i sängen och sov.

(ska snart ta tag i sista delen av resan och även visa allt jag köpt, men inte riiktigt än)

Kommentarer
Postat av: Sofia

ojoj, shoppat lös ser jag :D vi måste hitta p något nån dag)=)

2008-04-03 @ 13:32:20
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se
Postat av: Sara

Vad högt bröstvårtorna sitter på bilden på klänningen ;S

2008-04-03 @ 15:03:45
URL: http://saracb.blogg.se
Postat av: Sofia

ja men absolut!=) vi får höras något längre fram!

2008-04-03 @ 18:20:08
URL: http://sofiahellstrom.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback